Fullspäckat

18 augusti 2017

Den här veckan har varit minst sagt fullspäckad. En försmak på vad som komma skall skulle jag gissa.

Jag inledde med tre dagar i Karlstad på närträff med utbildningen. Det är alltid intensiva dagar med massor av information. Man brukar vara rätt mör när man kommer hem så att säga, men den här gången fanns ingen tid för återhämtning. På torsdagen var det dags för jobb igen och två intensiva dagar med fortbildning. Jobbet känns för övrigt kanon!! Det känns så bra på alla sätt att jag knappt vågar tro på det. Kollegorna, chefen, strukturen – allt är rena motsatsen till mitt senaste jobb! Men det är mycket nytt och efter en vecka såhär snurrar det ordentligt i huvudet och nu får det inte plats någon som helst mer information.

Den här veckan har även varit innehållsrik för Tildes del. I torsdags började skolan och idag var hon på sitt livs första disco! Jisses vad stor hon börjar bli! Jag hänger inte riktigt med samtidigt som jag glädjs av att se henne växa.  Tilde verkar i alla fall stormtrivas med sitt nya liv som skolbarn!

Lämna en kommentar